Sign in to follow this  
Followers 0

Your Best Photographs

116 posts in this topic

Posted · Report post

another :D

It's good but didn't like it much as the last pics(It's my opinion) :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted · Report post

It's good but didn't like it much as the last pics(It's my opinion) :D

thanks for the feedback , i was trying my hand in hdr, so it was just a test :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted · Report post

I try to Hide the noise :P

Hahahaha :rofl:

LOL!! :rofl: Why don't you use the noise reduction tool?

BTW read the first post? :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted · Report post

LOL!! :rofl: Why don't you use the noise reduction tool?

Too lazy to do that :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted · Report post

Too lazy to do that :P

Read the post again!! :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted · Report post

Don't know if these are your bests!

BTW which is the place on the last pic?

A railway bridge.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted · Report post

A railway bridge.

I mean the place(Country, state or anything!).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted · Report post

I mean the place(Country, state or anything!).

Romania.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted · Report post

Romania.

Okay. Going to post some pics(Not in good quality though).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted · Report post

@Tristar, wonderful!!!! Awesome! Great! \m/ Can you tell me the camera you used and the software you used?  :grin:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted · Report post

@Tristar, wonderful!!!! Awesome! Great! \m/ Can you tell me the camera you used and the software you used?  :grin:

i used sony cybershot dsc h-10 for the pics except the 2nd and last one, for the 2nd and last one is sony cybershot dsc w150

as for software, depends, sometimes its just photoshop or lightroom, sometimes a bit of both

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted · Report post

a few more :)

Each pic is really awesome...and I just love the way you represent..a more professional outlook!

The watermark too is awesome!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted · Report post

i used sony cybershot dsc h-10 for the pics except the 2nd and last one, for the 2nd and last one is sony cybershot dsc w150

as for software, depends, sometimes its just photoshop or lightroom, sometimes a bit of both

Okay! It's great!! Your watermark is tooooo awesome!! :D

Each pic is really awesome...and I just love the way you represent..a more professional outlook!

The watermark too is awesome!

I too loved it!! :D Yeah, a great professional layout! It's marvelous! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted · Report post

Each pic is really awesome...and I just love the way you represent..a more professional outlook!

The watermark too is awesome!

Okay! It's great!! Your watermark is tooooo awesome!! :D

I too loved it!! :D Yeah, a great professional layout! It's marvelous! :)

omg thanks sooo much, such great words of encouragement from you all, really makes me want to display more pictures :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted · Report post

omg thanks sooo much, such great words of encouragement from you all, really makes me want to display more pictures :D

I'am waiting for it!!!! \m/

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted · Report post

@die @edios i use watermarks at the bottom or top, so that the entire image isn't effected, which i feel is irritating sometimes as you can't see the images properly

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted · Report post

One more in Black and White :P

Camera used : Nokia X6

Not bad! :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted · Report post

@die @edios i use watermarks at the bottom or top, so that the entire image isn't effected, which i feel is irritating sometimes as you can't see the images properly

Just one problem that it can be removed easily, :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted · Report post

Just one problem that it can be removed easily, :(

still the entire picture cant be used, while i still have the originals

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted · Report post

Just one problem that it can be removed easily, :(

How? by cropping that portion? :-O

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0